Класификация на съоръженията според видимостта и въздействието им върху аудиторията:
1 клас – Съоръжения с пълна видимост и мащабност на въздействието
2 клас – Съоръжения с пълна видимост без мащабност на въздействието
3 клас – Съоръжения с частична видимост
Тип съоръжения:*
Брандинг:
Прочети още
• Обличане на колони с винил
- Клас: 1 клас
-
Технически характеристики на медията:
Разнообразни. Най-често обличане на колоноте с винил или с друг подходящ материал според естеството на кампанията. -
Общ брой и разположение:
Броя на обектите е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.
• Обличане на обекти в станциите с винил или други материали
- Клас: 1 клас
-
Технически характеристики на медията:
Разнообразни. Най-често обличане на осветителни тела с винил или други материали според естеството на кампанията. -
Общ брой и разположение:
Броят на обектите е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.
• Облепване на седалки със стикер
- Клас: 1 клас
-
Технически характеристики на медията:
Стикерно фолио частично или изцяло поставено върху пейките, разположени на пероните. -
Общ брой и разположение:
Броят на обектите е равен на броя на седалките. Разположението е на перони на метростанциите.
• Облепване на ескалатори със стикер
- Клас: 1 клас
-
Технически характеристики на медията:
Стикерно фолио, частично или изцяло поставено върху повърхността на ескалаторите. -
Общ брой и разположение:
Броя на обектите е равен на броя на ескалаторите. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.
• Поставяне на стикери на стени, под или други повърхности
- Клас: 1 клас
-
Технически характеристики на медията:
Разнообразни. Според параметрите на кампанията. -
Общ брой и разположение:
Броят на обектите е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на мертостанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.
• Промо акции
- Клас: 2 клас
-
Технически характеристики на медията:
Разнообразни - с промоутъри, изграждане на конструкции и др. в зависимост от параметрите на кампанията. -
Общ брой и разположение:
Броят е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.
• Боди борд
- Клас: 3 клас
-
Технически характеристики на медията:
Винил с размери 120 см на 50 см, монтиран на специална раница на гърба на промоутъра. -
Общ брой и разположение:
Броят е неопределен. Разположението е в метро и извън метро.
Пана вагони:
Прочети още
• Пана вагони
- Клас: 2 клас
-
Технически характеристики на медията:
PVC стикер залепен на стената на вагона над нивото на очите -
Размери:
2 размера.
Виж схема на съораженията

Пана перони / стълби / вестибюли:
Прочети още
• Метроборди Перони
- Клас: 2 клас
-
Технически характеристики на медията:
PVC стикер или винилно платно поставени в рамка на стената на пероните. -
Размери:
2 размера.
Отстояние на текста от всички страни – минимум 10 см.
Виж схема на съораженията

• Светещи кутии, несветещи рекламни пана (перони, вестибюли)
- Клас: 2 клас
-
Технически характеристики на медията:
хартия – бял гръб, грамаж – мин. 120 гр, макс. 150 гр. /за задно осветяване/ поставени в рамки и в кутии. -
Общ брой и разположение:
разположени на перони, вестибюли, проходи и стълбища. -
Размери:
5 размера.
- Формат на файла за печат
- TIFF, EPS или CDR, цветове в CMYK.
- Мащаб 1:1, текстове в криви, изображение минимум. 60 dpi, максимум. 150 dpi.
- Отстояние на текста от всички страни минимум 5 см.
- Материал – хартия/хартия за сити лайт, постер
Виж схема на съораженията

• Рекламни пана – стълбища
- Клас: 2 клас
-
Технически характеристики на медията:
хартия – бял гръб, грамаж – мин. 120 гр, поставени в рамки. -
Общ брой и разположение:
40 бр. разположени в стълбища. -
Размери:
1 размер.
Отстояние на текста от всички страни – минумум 3 см. - Продават в пакет по 10 бр.
Виж схема на съораженията

Щендери:
Прочети още
• Щендери
- Клас: 2 клас
-
Технически характеристики на медията:
Неподвижни щендерери с холдери за пасивно разпространение на печатни рекламни материали от флаери, каталози, вестници или други печатни носители с нестандартен формат. -
Общ брой и разположение:
32 бр. разположени на най-оживените метростанции.
*
Точния брой и характеристики на съоръженията, могат да варират. За точна информация, моля, искайте потвърждение.
Разположение на съоръженията
Натовареност на станциите
Прочети още
Натовареност на станциите по зони
Прочети още