Рекламна кампания - Фaктор И.Н. |
Финансовата компания Фактор И.Н. отново избра метрото за популяризиране на своите продукти. Кампанията продължи два месеца и се разпростря на три метростанции. За първи път в рекламни носители се превърнаха терасите в градинката на МС Васил Левски, а на площадката пред входа на станцията беше поставен брандиран автомобил. |
Брандинг на външна зона на МС Васил Левски
|
 |
Брандинг на външна зона на МС Васил Левски |
 |
Брандинг на пода на МС Сердика
|
 |
Брандинг на ескалаторите на МС Сердика
|
 |
Брандинг на ескалаторите на МС Сердика
|
 |
Брандинг на осветителни тела и седалки
|
 |
Брандинг на колони на МС Люлин
|
 |
АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ ИЛИ ДА ЗАЯВИТЕ КАМПАНИЯ, МОЛЯ ИЗПРАТЕТЕ МЕЙЛ НА SALES@METROMEDIA.BG
|